Moonpennies

Idag har jag jobbat min första dag på Café Moonpennies :) Mellan 10-14. Det gick bra, men jääklar vad stressigt det var! :P Inte som på café Vancouver där det kommer en kund typ var 20:e minut :P Här var det full fart. Det stod typ 20-25 st i kön, och jag stod i kassan, samtidigt som jag skulle göra kaffe och grejer! Men det var kul iaf som sagt :) Ska jobba nästa gång på söndag mellan 8-15. Och imorrn & lördag ska jag jobba på Kits. Nu rullar det på med jobb iaf! :)

På vägen hem från jobbet tog jag kort på Vancouver Public Library :) Den byggnaden är så häftig tycker jag, och den är jäkligt stor! Fick inte med hela på bilden.


Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Vilken häftig byggnad, kul när man gör något annorlunda. Snyggt.

2009-05-22 @ 17:41:04
URL: http://bildbo.blogspot.com/
Postat av: Becccan

Ja visst är den :) Det är en grek som designat den

2009-05-23 @ 02:05:25

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0