Regn

Imorse spöregnade det ute när jag skulle gå till jobbet. Jättekul när det tar 30 min att gå och man inte har ett paraply! Var helt dyngsur när jag kom fram! Som tur vad torkade jag ganska snabbt. Under dagen klarnade det upp och när jag skulle hem var det fint väder igen. Jag måste köpa ett paraply!!

Jobbet idag var rätt lugnt.. det var inte lika busy, berodde väl på regnet. Men jag brände mig säkert 5 ggr! Varenda dag bränner jag mig på nånting: kaffepannorna, hett vatten, espresso-maskinen, steamern.. och jag svär alltid rakt ut! Men det gör inget, för jag svär på svenska, haha! Ibland är det bra att ha ett hemligt språk ;P

Ikväll har jag och Mysan hyrt film, en ny som kommit ut "New in town" med Renée Zellweger, den var bra :) Käkade lite gött till också.

Nu är det dags att sova snart, upp 5.30 imorrn igen, jobb kl 7!
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Köp ett paraply för då kommer det aldrig att regna mer i Vancouver. Bara om du glömmer det hemma.

2009-05-27 @ 09:31:10
Postat av: mysans mor!

hej!

känns konstigt att varken du eller My har ett parraply med till Van.?

vi har säkert 10st här hemma som bara väntar på er!!!!!/mysans mor

p.s synd att det är så dyrt att skicka!!

2009-05-27 @ 09:33:08

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0