Stressig dag !

Phu.. stressig dag idag. Är helt slut! Skulle jobba mellan 14-16 idag, men dom höll mig kvar till 18.30. Jag som skulle till banken idag.. men den stängde kl 18 så jag hann inte dit. Så nu är jag helt black tills imorrn. Hatar att inte ha en spänn i plånboken. Jag måste fylla på telefon & köpa mat.. men nu får det vänta tills imorrn :S

Imorrn ska jag jobba 9-11.. 2 timmar bara. Om dom inte ber mig stanna igen då. Sen på onsdag ska jag göra min första stängning (själv!!), hoppas det kommer gå bra.

Känner mig helt uppe i varv nu.. så mycket ny information i skallen, saker man måste försöka lära sig och komma ihåg. Men det är kul :) Lite läskigt när man måste ta kunder själv bara..för jag vet inte vad alla saker är än.. det mesta är ju turkiska grejer. Baklava, börek, köfte..osv.

oops, nu är polisen visst utanför..dom har tagit nån som ligger på backen..knarkare skulle jag tro, han ser lite skum ut. Det är vardagen i Vancouver :P Alltid nånting som händer!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah jag kommer vara en av dem som ligger pa backen nar vi kommer:)

2009-05-05 @ 13:36:27
Postat av: Becccan

haha det tvivlar jag inte på ;P

2009-05-06 @ 02:58:42

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0