Work work

Nu jäklar är det nån som jobbar mycket helt plötsligt :P 6 dagar på raken nu. Men jag trivs så himla bra! Café Moonpennies är hur kul som helst. och alla är så himla gulliga :) Helgen på Kits var helt galen! I lördags var det insane, har aldrig sett så mycket folk förr! Jag var kassörska hela dagen, blev helt snurrig tillslut. Hade en kö på typ 25-30 pers precis hela dagen.

Igår fick jag prata svenska på jobbet! :) Det kom in 2 finnar, jag hörde att dom pratade finska och frågade om dom var därifrån. Så sa jag att jag var svensk, och dom kunde prata svenska! Så jag snackade med dom ett tag, var rätt skumt att prata svenska på jobbet :P

Sen kom det fram en kille igår och sa att jag var så himla lik nån skådis. Nån tjej som är med i "Die another day", men jag har inte sett den så inte vet jag? :P

Imorrn är det jobb från kl 07.00 igen på Moonpennies.. sköj sköj :) Det tar precis en halvtimme för mig att gå dit. Så jag får 1 timmes promenad varje dag! Riktigt härligt nu när det är så varmt ute. Jag går Robson street dit, man ser alltid så mycket galningar där alltså. Haha. Det finns verkligen speciella människor här lär jag säga. Dom spelar instrument, sjunger, dansar och allt möjligt galet på gatorna :P

Jag har druckit så mycket kaffe idag så jag är helt hyper nu. Dom fick nästan tvinga hem mig från jobbet :P "Men det är lugnt, jag kan stanna några timmar til!" , "Nej gå hem nu Rebecca!" Haha :P

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Mysans mor!

kul att ni fått sommar nu!allt går så mycke lättare när vädret är på topp,då blir man lika själv!

ha de gott!!/mysans mor

2009-05-26 @ 06:23:51
Postat av: Anne-Lie

Vad roligt att du trivs så bra på båda jobben, ni verkar vara ett härligt gäng som jobbar tillsammans.

Undrar bara vad dom har i kaffet??:) Kram/mamma

2009-05-26 @ 09:06:57
Postat av: morbror Stig

Bra jobbat Rebecca!En hälsning till syster:Vet du inte att dom dricker mycket koffeinfritt i nord-amerika?!

2009-05-26 @ 12:02:44
Postat av: inger o christer

Kul o höra att du trivs så bra med dina jobb...de sprutar glädje av dig i din inlägg! Ta de lungt med kaffet bara,kom ihåg att du måste andas ut o vila också.kraaam Inger o ch

2009-05-26 @ 13:31:35

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0