Fika & frissan

Mysans hår blev jättebra idag :) Jenna var riktigt duktig. Hon frågade om hon skulle klippa mig på en gång också, för hon hade inga fler kunder idag, men jag sa att jag får vänta ett tag :P Är sugen på att klippa upp mitt hår, just nu är det jämnlångt. Det var kul att få snacka lite med Jenna igen, man ser henne ju så sällan! Även fast vi bor i samma hus. Stackarn jobbar 7 dagar i veckan. Hon har kastat ut Kevin från deras lägenhet! Lång historia.

Efter klippningen gick vi runt på stan och kollade i affärer ett tag, sen vid 17.00 mötte vi upp Leonie och gick till Blenz och fikade. Satt där ca 1½ timme och babblade :P Vi sitter alltid så himla länge, vi har alltid mycket att prata om! Tjejsnack :P

Ikväll lär jag lägga mig tidigt.. ska upp 5 imorrn, suck! Kommer nog inte kunna somna så tidigt dock, eftersom jag sov skitlänge idag.



Jenna klipper Mysan

Fika på Blenz :)


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Bra att hon kastade ut honom med tanke på hur han har betett sig. Du kan klippa dig när du kommer hem. Puss / mamma

2009-11-14 @ 16:34:33

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0