Helt slut

Imorrn ska vi öppna Jugo-butiken i Yaletown, och idag har vi jobbat ihjäl oss för att försöka få allt klart i tid! Mesta delen av dagen har jag stått och gjort smoothie-påsar. Har väl gjort en 200 st kanske.. phu! Var fan helt snurrig i skallen när jag var klar med det. Sen har vi bara sprungit runt som galningar och fixat än det ena än det andra. Jag fick jobba över, så jag har jobbat 10 timmar idag (med en halvtimmes rast). Skapligt trött nu! Och det lär inte bli bättre imorrn, för då har vi också mycket att göra. Runt lunchtid siktar vi på att öppna! Jag fick ta vad jag ville från butiken när jag gick hem, som tack för att jag stannat några timmar extra. Chefen är verkligen jättesnäll! När jag gick sa han "thank you so much for helping out Rebecca, and keep up that positive attitude you have!" Jag tog en påse chips (ja, jag har börjat äta chips!)
Nu ska jag kolla på tv ett tag, sen sova! Är såå trött. GoNatt!


Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Hoppas det går bra när ni ska öppna :)

2009-10-03 @ 17:36:04
URL: http://bildbo.blogspot.com/

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0