Jobbar och står i

Som vanligt är jag seg på att uppdatera bloggen! Jag har jobbat rätt mycket på sistone, och har även börjat bossa på jobbet nu. Det går riktigt bra faktiskt. Har jobbat 3 chefs-pass nu, när jag har varit ansvarig för butiken och delat ut arbetsuppgifter till dom andra. Det är roligt att bestämma ;P Jobbade 6-14.30 hela förra veckan, och det blir ungefär samma denna vecka. Så jäkla segt att gå upp kl 5.. är helt död den tiden på morgonen. Men det är bara bita ihop :P

Nåt som är lite lustigt är att senaste veckan har 5 personer kommit in på jobbet och sagt att dom känner igen mig! Ingen vet från vart dock :P Och jag har inte känt igen nån av dom, skumt!

Idag har jag varit ledig, så jag och Mysan varit ut till IKEA :) Vi köpte lite kakor, Daim, gräddsås, osthyvel (!!), och juuuuulmust!! :) Jag som älskar julmust, blev skitglad när jag såg att dom hade det :P Och så käkade vi billig korv ^^

Sen åkte vi hem och kollade på hockey. Så jäkla kul att hockeyn har kommit igång igen!


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Du kanske har en dubbelgångare där borta. Tur att IKEA finns, blev det köttbullar också? /Mamma

2009-10-20 @ 10:18:30

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0