Höst

Nu börjar det verkligen bli höst här. Igår var det skitkallt ute. Fick ha kofta på sig ute, frös ändå. Och jag kom på att jag inte har nån höstjacka med mig, så idag var jag ut och köpe en! Hittade en på H&M som jag köpte.
 
Nästa vecka på söndag är det sista dagen för Kits Beach Club, sen stänger vi. Soorgligt. Har trivts jättebra där, och alla som jobbar där är så himla goa! Kommer sakna alla.

På lördag ska vi ha en liten träff med alla från Jugo Juice. Vi ska träffas i Pacific Centre (shopping center) och få massa information, lära känna varann, lite training osv. Ska också få veta då när våra butiker kommer att öppna.


Ikväll ska jag färga håret
(!). Var över 1 år sen jag gjorde det sist. Det ska bli mörkbrunt igen :) Är så trött på färgen jag har just nu, vad det nu är för färg, haha.


Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0