Längesen

Hej! Nu var det längesen jag skrev, jag vet! Har typ haft noll inspiration att skriva. Får hoppas jag blir lite bättre nu :P

Jag har börjat jobba på Jugo Juice nu. Jag var med på förberedelserna & öppningen av butiken i City Centre. Vi fick en massa training, information, och sen var det dags att göra massa förberedelser. Vi gjorde ca 400 smoothie-preps (gjorde färdiga påsar med bär/frukt/is), wraps, flatbreads osv. Var rätt slitigt men det gick bra. Sen i fredags skulle butiken öppna, kl 9.00. Men det hann vi inte med.. jag slutade mitt skift kl 12 och då hade vi fortfarande inte hunnit klart med allt.. så jag hann aldrig vara med på öppningen.

Från och med imorrn ska jag jobba i butiken här i Yaletown. Då ska vi göra samma sak. Förbereda och greja inför öppningen på fredag! Hoppas vi hinner öppna i tid den här gången.


Jag har varit förkyld i typ en vecka nu
. Snuvig, hostig som satan, hängig osv. Dom flesta här verkar vara förkylda nu! Jag börjar dock bli bättre.


Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0