Söta mamma


Idag har det flytit på bra på jobbet :) Vissa dagar går allt bra, och då är det riktigt roligt att jobba. Kan inte fatta att jag ska sluta där om 2 veckor! Har jobbat där i 2 år.. och det är ändå ganska lång tid. Kommer kännas konstigt!
Imorrn är jag ledig.. äntligen, fy fan vad skönt!! Haha, skoja ;P
När jag kom hem idag hade mamma lagt lite grejer på min säng som hon köpt åt mig :D Vad go du är mammsen ♥ Jag fick Barack Obamas självbiografi som jag så gärna vill läsa, parfymen som jag skrev om häromdan & strumpor, det behövdes verkligen!
Tack världens bästa mamma :)

Ikväll blir det tv-mys bara & käka kinamat :) (Blir du hungrig när jag skriver det Mysan ;P)
Byee!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha faktiskt inte för en gångs skull, men de är ENDAST för att jag är proppmätt just nu, har ätit kycklingfilé med tsatziki på stan me mamma ;P

2009-01-28 @ 17:12:04
Postat av: Sofie

Lite snäll Anne-li :) hade ju värsta träffen idag på stan, bara du som fattades! :)

2009-01-29 @ 00:10:41
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Becccan

Mysan: Haha jaha ;P För oftast e du nästan alltid sugen på kinamat, haha!

Sofie: Ja jag hörde det! :D Synd att jag missade det :P

2009-01-29 @ 00:29:41
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Mysan

Den där boken verkar bra btw! :D

2009-01-29 @ 12:04:25
Postat av: Becccan

Ja visst gör den :)

2009-01-29 @ 18:22:21
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0