Gungigt värre

Eckerö-kryssningen var väldigt blåsig och gungig! Det gungade så mycket att det var svårt att gå, och jag blir ju alltid så himla sjösjuk, så jag fick stå i ett hörn och spy i en påse - mysigt!

Är ledig hela den här veckan, superskönt :) Ska bara en snabbis till skolan imorrn på kursintro för nästa kurs. Men den sätter inte igång förrän nästa tisdag. Ska bli härligt med lite ledighet!

Idag har jag både gymmat och kört BodyCombat. Det är så skönt att ta ut sig! BodyCombat är verkligen jättekul, ett kampsportinspirerat pass. Mycket sparkar och slag. Man är helt slut efter ett pass!
Förra veckan blev det inte så mycket träning, satt ju bara hemma och pluggade. Den här veckan ska jag hinna med 5 träningspass.


BodyCombat, både roligt och jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0