Hockey och karaoke


Vi gick till Two Parrots igår och kollade på hockeyn. Det var Canucks mot Calgary Flames. Det var helt packat med folk där inne. Nästan precis när vi kom så gjorde Canucks mål, och när dom gör mål så kostar ölen bara 2 dollar (ca 10 spänn). Då beställer precis Alla öl :P Så då passade vi också på att göra det. Dom kallar det hockeybeer.
Sen får alla där inne glasunderlägg med en spelares namn på. Och gör den spelaren mål så får man en gratis tequila. Jag hade Mattias Öhlund på mitt underlägg.. gissa vem som gjorde 2 mål igår då! Haha. Så jag fick 2 gratis tequila (som jag och My delade på :P) Det var riktigt kul där inne igår.. bra stämning :)

Sen när hockeyn var slut ställde dom upp karaokemaskinen :P Jag sjöng Abbas Dancing queen med ett gäng Calgary Flames fans, haha! Rolig kväll :)

Idag ska vi försöka leta ossn iväg till H&M. Jag måste köpa en t-shirt till jobbet på fredag!

Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Du har tur du :)

2009-04-09 @ 15:37:24
URL: http://bildbo.blogspot.com/

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0