Rolig kväll!



Gårdagen blev väldigt rolig :) Det blev en riktig tjejkväll. Vi var 6 tjejer som var här hemma och förfestade och käkade kaka :) Sen drog vi ner på Roxy och dansade hela kvällen! Riktigt kul hade vi :) Det var jag, Mysan, Michaela, Daisy + en kompis till henne och en tysk tjej som heter Leonie. Hon var riktigt gullig! Vi ska träffas nån dag nästa vecka och hitta på nåt!

Idag har jag jobbat mellan 14-21. Det blev en lång dag, bra det så man får in lite pengar! Det var riktigt kul på jobbet också :) Jag trivs så himla bra! Och alla jobbarkompisar är så gulliga. Vi är nästan bara tjejer, och dom flesta är i min ålder, så vi har skitkul ihop! Jag blev bjuden på grillfest nästa lördag hos en tjej som heter Lina :)

Nu ska jag kolla på tv och ta det lugnt resten av kvällen.. är så himla trött! Snart kommer Mysan hem också, hon är på sin första dag på nya jobbet :) Nyfiken att höra hur det gått!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej men det gar inte for sig. Det racker med en Lina:p mohhaha. Sa fort Ross vaknar ska vi kopa biljetter:) Yeah! Saknar dig mucho:) puss love

2009-04-26 @ 10:23:35
Postat av: Becccan

Haha ja en Lina är mer än nog ;P Wiiiie :D Längtar efter dig stump! <3 Love

2009-04-26 @ 10:40:48

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0