God morgon!

Klockan är 13.20 och jag har nyss vaknat. Men jag är ledig idag, så då får man sova ut :P Imorrn ska jag upp kl 5 igen, så man lär passa på att ha sovmorgon ibland! Idag skiner solen ute, yay! Och om ett tag ska jag och Mysan bege oss till fisörsalongen som Jenna jobbar på, för My ska klippa sig! Det skulle jag också behöva, men det får vänta tills jag kommit hem. Färga utväxten ska jag nog dock göra snart.

Nu fick jag ett sms av Darcy, chefen: "Well done, Rebecca!" Han måste syfta på min stängning igår, han är alltid så snäll han, uppmuntrar & peppar alltid sin personal!
Dags att pallra sig ner till Blenz nu tror jag och köpa dagens halvliter kaffe :P


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Vilken kaffetunna du har blivit:) Kul att chefen är så nöjd med dig, dags att löneförhandla kanske?

Kram / mammsen

2009-11-12 @ 23:38:29

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0