Café Vancouver

Av en slump så gick jag in på Craigslist idag och kollade vilka jobb som låg ute. Jag har ju bestämt mig för att fortsätta kolla efter jobb eftersom Kits Beach ger mig för lite jobb just nu - bara 1 pass i veckan. Så såg jag att ett café (Café Vancouver) här i Yaletown sökte folk. Bara ca 5 min härifrån. Så jag tänkte att jag kunde lika gärna gå dit med mitt CV. Så det gjorde jag. Det var ett helt nyöppnat café sen en vecka tillbaka. Riktigt fint.

Jag fick komma in på en intervju med managern, en tjej (som jag inte minns namnet på). Och hon gillade mig sa hon och tyckte jag skulle passa för jobbet.. så jag ska komma in imorrn bitti på training :D Kl 05.00 (!!!). Fyfasen vad tidigt, haha. Men det är för att dom bakar och grejar där innan dom öppnar. Så jag ska få gå 2 dagars training, och om allt flyter på då så anställer dom mig :) Jag skulle få mellan 30-40 timmar i veckan, och det är 9 dollar i timmen. Dom som äger stället är från Turkiet, så dom har massa turkiska special-grejer som dom säljer.

Så om dom vill anställa mig efter trainingen så tar jag jobbet. För jag måste verkligen jobba nu. Kits Beach kommer ju inte komma igång riktigt fören nån gång i juni. Plus att dom dagar det regnar så är det stängt.. så man kan inte riktigt lita på att få jobba sina skift. Och det här jobbet på caféet får jag börja på på en gång isåfall, så om dom vill ha mig så tar jag det :)

Kommentarer
Postat av: mysans mor!

va bra,jag håller mina tummar och hoppas att det hjälper!lycka till!/mysans mor

2009-04-28 @ 08:32:20
Postat av: Anne-Lie

Hoppas du får jobbet gumman! puss/mamma

2009-04-28 @ 09:10:33
Postat av: Lina

Perfa! Haller tummarna for dig stump!

2009-04-28 @ 13:04:51

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0