Fredag

Nehe.. det blev inge jobb idag heller! Dom ringde imorse och sa att jag inte behövde komma in, för det regnade. Och då kommer det inte så mycket kunder. Men imorrn ska det tydligen bli soligt, så imorrn ska jag väl få jobba iaf?! Jag pallrade mig ner till gymmet i en timme istället. Sen gick jag & My till Robson, igen :P Hon skulle köpa en parfym.

Jag är på sånt himla shoppinghumör! Men inga pengar att shoppa för :( Har nog aldrig känt mig så fattig i hela mitt liv. Hittade ett par jättefina byxor & en jättesöt rosa hoodie från lululemon idag som jag vill ha. Skulle bli jättefint till sommarn. Blir till att försöka spara pengar, när väl lönen kommer.

Nu är det strålande sol och varmt ute.. så typiskt. Varför kunde det inte vara det imorse??

Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Otur.

Vi får hoppas på strålande sol idag.

När jag kollade här så regnade det inte.

highwaytrafficcams/" rel="nofollow">http://www.vancouver.com/community/webcams/bchighwaytrafficcams/

2009-04-18 @ 17:02:42

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0