Gojibär


När jag vaknade igår kände jag att det var en förkylning på G. Och det blev bara värre under dagen. Fick riktigt ont i halsen, hängig och tung i huvudet, huvudvärk och lite feber kändes det som. Så jag smällde i mig några koppar av ett te som jag och Mysan har här hemma: Goji berry green tea. Och idag när jag vaknade mådde jag mycket bättre, och nu på kvällen mår jag perfa igen. Kanske var det teet.. gojibär ska ju vara supernyttiga, innerhåller jättemycket C-vitamin och antioxidanter osv. Det har tydligen använts i tusentals år i Kina mot förkylningar och för att må bättre. Så vem vet..

Kommentarer
Postat av: mysans mor!

finns nu att köpa här också till och med på ica!

jag tror på goji bären,fortsätt med det tjejer,så håller ni er friska!/mysans mor

2009-04-01 @ 09:38:34
Postat av: Anne-Lie

Håller med Inger i förra inlägget, gojibären är supernyttiga.

2009-04-01 @ 16:43:46

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0