Inge jobb

Idag skulle jag ha jobbat, men som vanligt så ringde dom och sa att jag inte behövdes :S Och inte imorrn heller. Men lördag ska jag jobba. Tydligen så är vi bara 1 person som jobbar vardagar nu, och 2 st på helgerna. För det är inte så mycket folk som kommer dit än. Det kommer bli bättre i sommar. Men än så länge är det inte så varmt ute, och nere på stranden blåser det rejält, så det är lite dött än så länge. Så det kommer vara lite glest med jobb nu ett tag tyvärr.

Men jag har börjat kolla på craigslist igen efter jobb. Man kan ju alltid försöka och se om det dyker upp nåt annat. För jag behöver ju verkligen jobba heltid. Jag kommer få göra det på Kits Beach, men det kommer ju dröja ett tag till innan det blir heltid. Jag åkte dit idag iaf dock, för att hämta min lönecheck. Den var på.. trumvirvel.. 55 dollar. Väldigt lite. Typ 350 spänn :S Och det var för dom dagar jag jobbat hittills. Har väl bara jobbat 3 dagar tror jag, och typ bara 3-4 timmar varje gång.

Hoppas det kommer igång på riktigt snart! Att sommaren kommer igång!

Kommentarer
Postat av: mysans mor!

vi får hoppas att det blir "tokhett" och att det kommer att vara så hela sommaren!

annars blir det lite slantar!!!

synd att jobbet ska vara väderberoende!/mysans mor



efter regn kommer sooool!

2009-04-24 @ 22:21:32

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0