Onsdag


Igår träffade vi Leonie på Two Parrots och drack lite öl och snackade. Var riktigt trevligt :) Vi träffade ett annat gäng som var där inne också som vi började snacka med, dom bjöd oss på drinkar sen hela kvällen :P (som alltid här, haha). Dom köpte även in pouteen (det är pommes frites, ost & sås) så jäkla onyttigt, men sjukt gott :P Det ser inte så gott ut dock!

Idag började jag jobba kl 12.. det gick bra, men jäklar vad stressigt det var. Och det är så mycket att lära sig så jag blir alldeles snurrig :P Imorrn börjar jag 5 på morgonen igen.

Dom ringde från Kits idag och frågade om jag kunde byta ett skift med en tjej. Jobba lördag istället för fredag. Så jag sa ja. Sen pratade vi om mitt nya jobb, och dom sa att dom absolut inte vill att jag ska sluta hos dom. Jag fick inte sluta sa dom :P Så Lisa sa att jag ska ge henne mitt schema på Café Vancouver så ska hon ge mig skift på Kits utifrån det. Så det blir ju perfekt :) Att ha 2 jobb så jag får ihop mycket timmar!

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0