Tjejkväll ikväll

Imorse blev det en sväng till gymmet. Jag har blivit duktig på att gå till gymmet nu, varje dag! Jag mår mycket bättre när jag tränar, man får mer energi :)

Sen gick vi ut och strosade lite. Gick till IGA och handlade, och gick och tittade i butiker. Jag gick in på en salong som säljer Dermalogicas hudvårdsprodukter och frågade vad dom tar för min dagkräm som jag brukar använda. Den kostade 300:-. Hemma kostar den dubbelt så mycket! Helt galet. Ska köpa när jag får råd.

Nu ska vi precis käka, korvstroganoff :) Sen kolla på hockeyn!! Och runt sju-tiden sen så kommer Michaela hit. Vi ska ha lite tjejkväll :) Kolla på film, käka godis och snacka skit :P


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Mysigt med en tjejkväll. Kram/Mamma

2009-04-22 @ 19:17:06

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0