Intervjuer

Idag var jag på intervjun för Jugo Juice. Den gick riktigt bra! :) Först fick man fylla i ett fråge-formulär med frågor om Jugo Juice (man fick ett mejl för några dagar sedan med info om JJ som man skulle plugga på). Jag fick 10 av 10 rätt :) Sen blev jag intervjuad av båda ägarna. Dom sa att dom gillade mig, att jag var trevlig & rolig :P Dom sa att jag låg jättebra till :D Hoppas verkligen jag får det! Det är ju ett heltidsjobb. Dom skulle ringa mig redan imorrn och tala om hur det gått. Egentligen skulle dom ringa på fredag, men jag sa att jag väntade besked från ett annat jobb (Blenz, som också ska ringa i veckan), då sa dom att dom skulle ringa imorrn, så jag inte hann ta Blenz-jobbet :P Det var ca 300 sökanden, och det är ca 40 st som kommer få jobb.. jag håller tummarna!

Igår var jag på intervju hos Blenz. Det skulle verkligen vara kul att jobba på Blenz, men det är bara ett deltidsjobb. Så jag vill hellre ha Jugo-jobbet. Men det är ju bättre än ingenting utifall jag inte får det andra!

Ikväll ska jag iväg och klippa mig, äntligen! Har inte klippt mig på 6 månader.. det är riktigt långt nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt att det gick bra gumman!

Jag håller tummarna för dig.

puss puss

2009-08-19 @ 09:46:30
Postat av: Lina

Nu har jag också en blogg tillsammans med Karin:)

metrobloggen.se/enlinaochkarin :) läs den!

2009-08-19 @ 14:24:29

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0