Jugo Juice


Häromdagen fick jag ett samtal från ett jobb jag sökt - Jugo Juice. Det är ett smoothie-ställe. Dom ville att jag ska komma på intervju nästa tisdag :) Skulle verkligen vara jättekul att få det jobbet! Det ligger en JJ typ 2 min från där vi bor, köper smooties där lite då och då, dom är hur goda som helst! Jobbet är i en nyöppnad butik, dom ska öppna en till här i Yaletown, under jord, där det nya tunnelbane-systemet kommer gå. Det skulle inte vara helt fel att bo några minuter från jobbet! Det ska öppna i september, ungefär samtidigt som Kits beach jobbet kommer sluta. Håll tummarna :)

Kommentarer
Postat av: mysans mor!

hej!

jag håller mina tummar o alla fingrar att jobbet blir ditt,vore väl toppenbra!



p.s GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN 15/8 /Mysans mor

2009-08-13 @ 10:27:28
Postat av: morbror Stigs

Håller också tummarna för jobbet på Jugos juice!

2009-08-13 @ 18:50:43

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0