Money money money

Hallå där hemma. Hoppas allt är bra med er. Här är allt bra, och fortfarande jättevarmt ute.

I fredags var jag ut med gänget jag jobbar med på Kits (Mysan var med hon med). Det var avskedsfest för Lisa (en av mina chefer) som ska flytta och sluta på Kits. Vi var på en pub i närheten av jobbet. Det var riktigt kul att gå ut och träffa alla utanför jobbet, det är ett roligt gäng :)
Senare åkte jag och Mysan in till stan igen och gick på krogen, Stone Tempel. Men innan vi gick in så skulle jag gå och ta ut pengar i en automat.. och vad hittar jag i automaten? Jo, 120 dollar!! Yaaay. Vilket är 840 svenska kr :P Gissa om jag blev glad, haha. Så jag tänkte att jag skulle bjuda My på drinkar under kvällen.. men det lyckades inte så bra, för bartendern ville inte ha betalt av oss :P Men det blev ju gratis drinkar iaf ^^


Sen har jag jobbat lördag & söndag. Lördags jobbade jag kväll, under fyrverkerierna. Det var sista dagen i fyrverkeri-tävlingen då. Tyvärr såg jag dom inte för att jag jobbade. Imorrn ska jag jobba igeeeen.


Maya, Lisa (som ska flytta), jag & My


Lina, Cindy, Shannon & Maya


Lisa fick en shot gömd i en drink med grädde på toppen. Skulle drickas utan händer, haha.


Kommentarer
Postat av: mysans mor!

vilken rolig tårta!!!

va den god oxo?/mysans mor

2009-08-03 @ 10:32:31
Postat av: Anne-Lie

Jätteläcker tårta!/Mamma

2009-08-04 @ 22:41:02

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0