Städtime

puuh.. behöver ta ett litet break. Jag håller på och städar lägenheten. Som vanligt ser den ut som ett bombnedslag. Spelar ingen roll hur ofta man städar, efter några timmar ser det lika jävligt ut iaf. Man tycker det borde gå fort att städa för att den är så liten, men nej då, det tar sin tid kan jag säga. Var tvungen att tvätta och köra diskmaskinen också. Och gå ut med alla sopor (fick gå 2 vändor). Lika bra att göra allt när man håller på. Det kommer folk över hit ikväll. Den svenska tjejen, Madeleine, och hennes andra svenska roomie ska komma hit :) Kanske också Leonie och Alana. Ska bli kul! Kul att ha lite svenska kompisar här igen!!

Igår fick jag mejl från Jugo Juice, tydligen ska vi allihopa nyanställda på nån 4 timmar lång utbilding om Canada Line, typ säkerhet och sånt, på tisdag. Ända ute i Richmond.. suck! Plus att han skrev att det var en ca 15 min promenad från skytrain till byggnaden där vi ska vara. Jo men hej, Rebecca med lokalsinnet kan säkert hitta dit!! Jag har kollat på en karta hur jag ska gå från stationen, och försökt rita av.. men alla som känner mig vet väl hur det kommer gå. Tur att jag har chefens mobilnummer!! Haha. Jag har varit i Richmond 2 ggr (IKEA) så jag är inte riktigt hemma där ^^ Men men, jag kanske chockar alla och hittar rätt.
(Ska tilläggas att jag kunde gå vilse på Brynäs efter att ha jobbat 2 år på Brynäs Hemtjänst)

Nu ska jag dammsuga.. sen käka mat. Lasagne, mums!
Fast ingen är så god som pappas! ♥


Choices egna meat lasagna


Vitaminwater - apelsin. Så jäkla gott. Dricker dom jämt.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Du och jag kan ju gå vilse på stan ibland haha, hoppas du hittar dit du ska på tisdag, annars får du väl fråga dig fram. När du kommer hem ska du få GOD lasagne. Nu kommer snart kusin Maria med man och barn och hälsar på här i stugan. Det finns vitaminvatten att köpa här i Sverige nu också, själv brukar jag äta en frukt och skölja ner med ett glas kranvatten :)Kram från mammsen.

2009-08-22 @ 13:39:49
Postat av: Lina

Haha jag får väl säga lycka till då bus:) Det går nog bra:)

2009-08-22 @ 22:47:23

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0