Ett gäng zombies

Idag fyller jag 22 år :D
Jag skulle ju ha jobbat idag, men Maya ringde mig imorse och sa att jag fick vara ledig idag om jag ville för att jag fyllde år :) Sen skrek hon Happy Birthday allt vad hon hade, haha. Dom är så goa på jobbet :) Gillar verkligen hela gänget!!

Ikväll ska jag, Mysan & Leonie ut och käka på Earls :) Sen hem hit och partaja lite, då kommer det lite fler, sen ska vi ut.

Igår var det ju zombie fest på commercial drive.. hade skitkul :P Vi spökade ut oss här hemma, sen tog vi en taxi dit. Självklart stod det 3 pers i hissen när vi skulle åka ner, haha. Dom såg lite skrämda ut ;P Alla såg helt galna ut på festen, och det var fejk-blod överallt :P Och alla gick och kletade blod på varann ^^ Vi åkte hem kl 5 imorse.. svängde förbi Megabite först för en pizzabit. Haha, tjejen som jobbade där inne skrek rätt ut "MEN GUD tjejer, hur mår ni?! Har nån slagit er?? Ni BLÖDER ju!!" Vi började asgarva, var tvugna att tala om att vi varit på costume party :P Sen gick vi hem och sov. Mådde ju sådär måttligt bra imorse när klockan ringe 9.30 :P Så jag blev rätt glad när Maya ringde vid 10 och sa att jag fick vara ledig! Här kommer lite bilder från igår:


2 army girls :P Jag blev halshuggen och dog, buhu

Clownen & doktorn, haha.

Dave

Kenny

Adam



Efter att jag blivit dränkt i blod ^^


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hua vad kusliga ni ser ut, jag som precis sett en skräckfilm på tv. Hoppas jag inte får mardrömmar inatt. Vilket långt hår du fått Rebecca!

Hoppas Melissa håller vad hon lovade angående sång o dessert, fast i efterskott på måndag när du jobbar igen. Ha en trevlig födelsedagsmiddag ikväll. Kram / mamma

2009-08-16 @ 02:11:13
Postat av: mysans mor!

oj,er skulle jag inte vilja träffa en mörk kväll......

bra jobbat med maskeringen...../mysans mor!

2009-08-16 @ 09:40:36
Postat av: morbror Stig

Du var faktiskt riktigt läcker som zombie,Rebecca!

2009-08-16 @ 10:42:45

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0