2 veckor

Hej allihop!
Nu börjar det dra ihop sig. 2 veckor kvar tills vi kommer hem :) Känns helt sjukt! Att 10 månader har gått så fort. Och att det är jul och allt när vi kommer hem. Här känns det verkligen inte som att det snart är jul. Det är 5 grader varmt och strålande sol ute, det skulle lika gärna kunna vara vår!

Häromdagen talade jag om för Darcy att jag ska flytta tillbaka hem. Han blev jätteledsen och sa att dom kommer sakna mig mycket. Han sa "finns det inget jag kan göra för att du ska stanna? Du är ju en av dom bästa! Jag kan hjälpa er att hitta ett billigare boende & höja lönen lite om det är det som behövs!" Han är så snäll, det känns tåkigt att lämna Jugo! Men det är dags nu. Time to go home :)

Tog lite bilder idag när jag jobbade idag:


Jugo från utsidan. Canada Line stationen.

Jag gör lite wraps. På bilden är det Turkey Cranberry som ska rullas ihop!


Kalkon, ost, cranberry salsa, paprika & spenat..rätt gott.

Rebecca = Shift Leader.. oh yes :P


Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Kul med lite bilder från jobbet :)

2009-12-06 @ 13:50:00
URL: http://bildbo.blogspot.com/
Postat av: mysans mor!

mmm,det såg gottigott ut!!/mysans mor

2009-12-06 @ 19:34:03
Postat av: Anne-Lie

Ja snart ses vi, veckorna rusar iväg. Kram /mamma

2009-12-06 @ 22:27:14

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0