Huset fullt

Jag har fått klagomål på dålig uppdatering :P Jag tänkte skriva igår, men då dog precis datorn. Men nu så..

Just nu är vi 6 st i lägenheten. Kevin har 2 kompisar här som ska vara här i helgen. Skapligt trångt, men det går :P Dom sover på en varsin soffa. Igår var vi ut och lyssnade på live musik på en klubb. Ikväll ska dom andra på nån konsert, och vi kanske ska möta upp en kille som vi träffade i Thailand. Han bor också här i Van, har inte träffat han sen Thailand, så det kommer nog bli kul!


Blir galen på alla ambulanser här kan jag meddela. Har inte vant mig än. Vaknar ständigt på nätterna av alla sirener. Heeela tiden. Och dom låter fan 100 ggr mer än vad man är van med hemifrån. Hoppas man vänjer sig snart ^^


Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0