Gluten


Förresten så har mamma kommit på att jag kanske är glutenintolerant :S Det kan mycket väl stämma, många av symptomen stämmer på mig. Och just det här med blåsor i munnen stämmer ju väldigt bra. Och det har ju blivit värre på sista tiden, och är det gluten så är inte det så konstigt - för jag får en gratis baugette som lunch på jobbet varje dag. Så jag äter väldigt mycket bröd. Så nu ska jag prova käka glutenfritt och se om det blir bättre! Får gå till läkarn när jag kommer hem och kolla upp om det är så att jag är intolerant.

Kommentarer
Postat av: morbror Stig

Din mor(alltså min favorit-syster)är nog inte så dum trots allt!

2009-07-01 @ 11:43:11
Postat av: Anne-Lie

Tänk på att pizza också innehåller gluten.Du får testa glutenfritt ett tag och se om du blir bättre/mamma

2009-07-01 @ 17:28:29

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0