Karaokekväll

Hallå allihop! Hoppas allt är bra hemma, här är allt bra iaf :) Lina & Ross är på bio just nu, och jag och Mysan ska kolla på en film här hemma.

Kan ta en liten update på vad som hänt sen sist jag skrev.

Förra tisdagen gick vi allihop ner till Two Parrots och sjöng karaoke. Hade hur kul som helst! Och det var skitmycket folk där, en tisdag :P Jag och Lina sjöng 2 låtar. Först Backstreet boys - As long as you love me (haha!) sen sjöng vi Meatloaf - I would do anything for love. Ross sjöng några låtar själv :P Vi ska nog pallra oss ner dit imorrn och sjunga lite igen! Riktigt kul :)




Jag & Lina sjunger BSB :P



En liten nachotallrik

Jag kör lite gitarr & Ross sjunger, haha.

Lina sjunger för full hals

Yees det gjorde vi bra!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ni verkar ha kul tillsammans, och den där nachotallriken såg riktigt smarrig ut./Mamma

2009-07-15 @ 11:29:46

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0