6 Juni

Idag är det Sveriges Nationaldag :D Och det måste ju firas! Sverigetröjor, gul/blå ballonger och gul/blå snören :P Alla kommer väl tro att man är knäpp, haha. Vad har ni gjort där hemma på Nationaldagen??

Igår jobbade jag på Kits. Men det blev bara några timmar, för det blev så mulet ute och inte så mycket folk, så dom skickade hem mig vid sju.
Jag och Mysan ringde till Megan i Wainwright igår, för hon fyllde 23 år :) Hon blev jätteglad. Hon sa att hon önskade att vi var där. Vi ska absolut åka till dom i WW nån gång här i sommar och hälsa på. Och dom ska komma hit :)

Idag är det väldigt mulet ute. För första gången på länge. Vi har haft jättefint och varmt så himla länge nu. Fast jag tror inte att det är kallt ute iaf. Jag har legat ute och solat en del, lite färg har jag nog fått iaf :P Badade faktiskt i pool häromdagen, det var jäkligt härligt kan jag meddela! En som jag känner har utomhuspool i sin byggnad. Önskar att vi hade det också :P

Nu ska jag ta och städa lite här.. ser förjävligt ut. Mamma hade nog skällt på mig om hon såg hur det ser ut ;P
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Vi sjöng du gamla du fria hela dagen :)

2009-06-07 @ 20:33:48
URL: http://bildbo.blogspot.com/

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0