Blenz

Här sitter jag på Blenz nere på hörnan :) Sitter och planerar lite inför min och Mys midsommarfest vi ska ha nästa vecka! Vi ska bjuda in våra kompisar på midsommarmat, danser, snapsvisor osv :P Riktig svensk midsommar! Kan nog bli riktigt kul, haha! Vi ska ta en tripp ut till IKEA under nästa vecka och handla lite grejer. Tror ni kanadensarna kommer gilla sill? ;P

Dom har gratis trådlöst internet här på Blenz. Just nu sitter det 7 pers här inne med varsin laptop. Alla helt inne i sin egen lilla värld :P

Nu ska jag fortsätta ett tag, sen ska jag åka och jobba på Kits kl 17.00!



En kaffe mocha med latte-art. Kan jag också göra! :P

Blenz sjukt goda brownie

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Mysig fikastund ni har du och Cheops./Mamma

2009-06-12 @ 08:53:47
Postat av: morbror Stig

Har ni hyrt laptoppparna eller är det internet-cafeets?Funderar eftersom det stå SKF överst till vänster(stöldgods eller?!).Ser Brownies i Canada respektive USA så olika ut?

2009-06-12 @ 12:21:31
Postat av: Becccan

Stig: Nej det är min egen laptop! Det står "Acer" på den, laptopens märke.

2009-06-12 @ 20:15:49
Postat av: Anne-Lie

Dags för morbror att skaffa starkare glasögon!

2009-06-13 @ 17:22:15

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0