Helgen

I fredags kväll var vi hem till Michaela på goodbye party som sagt. Vi grillade och drack. Riktigt fint väder var det också! En perfekt bbq-kväll :) Sen mot 23-tiden tog vi Skytrain downtown och gick på Roxy. Vi hade riktigt kul :) Nu har hon åkt hem.. tråkigt!!

I lördags jobbade jag på Kits. Helt galet mycket folk, det är så himla varmt här nu, riktig sommar! Söndagen jobbade jag också där. Jag vill hellre ligga ute på stranden och sola jag med, istället för att stå inne i restauragen! Fusk.

Idag var det dags för Moonpennies igen. Mysan var ledig idag, så när jag kom hem tog vi en filt med oss och gick ner på gräsmattan här nere och solade :) Riktigt härligt!! Låg i solen typ 1½ timme. Första gången jag solat för i år. Det kom fram en liten hund till oss också och la sig på våran filt, haha. Hur söt som helst :P Det var en kille som var ute och vattnade massa blommor och grejer, det var hans hund.

Imorrn börjar jag inte förens 16.00 och My är ledig, så vi ska gå ner på Robson och kika lite tror jag :) Mina jobbarskor gick sönder idag :( Dom sprack upp helt. Hela sidan + sulan. Måste verkligen försöka hitta några nya. Måste ha "closed-toe-shoes" på båda mina jobb, man får inte ha sandaler/flip-flop.






Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Härligt med bbq i det gröna!Ta vara på dom lediga stunder ni har och njut av det vackra vädret.Puss & kram/mamma

2009-06-02 @ 09:49:38
Postat av: mysans mamma!

håller med din mamma ,becca ta vara på dom lediga stunder ni har! vilken tur att ni har en gräsmatta som ni kan ligga på!(mitt i storstan)

ha de gott/kram från mysans mamma

2009-06-02 @ 10:56:09

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0