Lördag

Igår, fredags, hade jag och Mysan lite folk här på förfest. Vi hade riktigt kul. Vi lärde dom svenska, spelade Magnus Uggla-låtar och sjöng, haha. Dom var väl så måttligt roade av svensk musik :P Men alla älskar våran nationalsång! Sen gick vi på Stone Temple och dansade några timmar. Sen gick vi tillbaka hem till oss och beställde hem pizza från Mega Bite :P Godaste pizzan ever! (Förbered dig på att käka det jämt efter krogen Lina! :P) Vi käkade pizza och snackade tills solen gick upp ^^

Idag skulle jag ha jobbat på Kits men dom ringde imorse och sa att jag inte behövdes för att det inte var så mycket folk på stranden. Hoppas att jag får jobba imorrn iaf! Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Kanske åka till några kompisar i Kerrisdale.
Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0