Helgen

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen.. blir lite seg ibland :P

I fredags så satt jag och Mysan här hemma och drack lite vin och snackade. Så fick vi ett sms från Leonies rumskompisar som tyckte att vi skulle gå ut med dom. Dom var på nån pub på Commercial drive, så vi tog en taxi och joinade dom där. Dom bjöd oss på lite drinkar, sen gick vi hem till deras hus dom bor i och satt på deras altan. Lyssnade på musik och drack lite, riktigt trevligt :) Vi gick upp till Leonies rum också och skrämde livet ur henne, haha! Hon satt vid datan, hade inte en aning om att vi var där ;P

På lördagen jobbade jag på Kits. Alltid lika kul att jobba där :) Trivs så bra! Käkade där för första gången också. Kycklingburgare & pommes. Riktigt gott.. vi har god mat :P Sen på kvällen så jobbade Mysan. Jag hade tänkt att bara vara hemma. Men så fick jag ett sms av Christine. Hon sa att hon var nere hos Kevin, hon tyckte jag skulle komma dit. Så jag tog hissen ner. Då var Paul också där! En av dom irlänska killarna vi reste med i Thailand! :) Han träffade en kanadensisk tjej när han reste, så han är här med henne nu. Var jättekul att se han igen! Vi reste ihop i 2-3 veckor.

På söndagen hängde jag med Christine igen. Hon bjöd mig på mat :) Hon lagade spaghetti & köttfärssås. Första gången hon lagade mat sen hon flyttade till Vancouver (för 3 månader sen, haha) Men det blev gott :P

Jag ska försöka ta lite mer bilder snart, har varit dåligt med det ett tag nu. Ska göra det imorrn om det är bra väder! :) Saknar er! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Ja bilder vill vi ha.

Saknar dig Puss!

2009-05-20 @ 10:37:46

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0