Ledig dag

Idag har det varit en ganska slö dag. Vi vaknade runt 13.00.. :P Då stack vi ner i gymmet ett tag. Jag gick på löpbandet och körde lite styrka. Var ett tag sen jag var i gymmet nu.

Sen tog jag en sväng till banken (satte in min lönecheck från caféet) och sen handlade jag på IGA. Vi lagade korv, makaroner & vita bönor idag.. gött :P Och så bakade jag en brownie-kaka, samma som vi hade på Mys födelsedagsfest. Jag drömde om brownies inatt, så jag var så sugen på det hela dan, haha! Gott var det :P

Sen har vi kollat på hockeyn.. Canucks förlorade! :( Nästa match måste dom vinna, annars åker dom ur :S

Nu på kvällen såg vi en film, Yesman med Jim Carrey. Den var rätt bra.. karln är ju galen :P Nu är det dags att sova. Ska upp och jobba på Kits imorrn kl 10!
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: mysans mor

tänk att "alla"blivit så hockey intresserade!!!!

ikväll möter sverige kanada i VM,förra året så förlorade vi mot dom!!!

vilka hejar ni på?sverige eller kanada?/ha de gott från mysans mor

2009-05-08 @ 11:07:35
Postat av: morbror Stig

Oroa dig inte för Canucks Rebecca.Dom har faktiskt råd att förlora nästa match(det är "bara" 2-2 i matcher just nu)men om så vore såm måste dom vinna de 2 sista.Bäst av 7 matcher(först till 4 vunna)!

2009-05-08 @ 11:54:08
Postat av: morbror Stig

Klockan 7.26 på morgonen och Canucks fick stryk igen föe knappt en halvtimme sedan.Skärpning för nu hr dom inte råd med en förlust till.Dom är absolut tvungna att vinna de två matcher som är kvar för att säsongen inte ska vara över!

2009-05-10 @ 07:29:46

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0