Ingen karaoke!

Gårdagen blev jätterolig. Jag, Mysan & Leonie gick till 2 Parrots, men tydligen blev det ingen karaoke. Han som har karaoken hade ställt in, men nästa vecka är han tillbaka! Så vi drack några öl sen gick vi vidare. Vi stack till en irlänsk pub som heter Doolins, där var några fler av våra kompisar också. Stannade där hela kvällen tills dom stängde kl 03.00. Pratade och drack öl hela kvällen, trevligt trevligt :)

Idag har jag jobbat 14.30 - 20.30. Helt själv har jag varit hela dagen, fyfasen vad tråkigt det var. Första gången jag jobbat ett helt pass ensam. Och första gången jag stängde butiken ensam. Jag har fått massa training på sistone i att stänga butiken (själva managing-delen av att stänga) och idag var första dagen jag skulle göra det själv, och det gick riktigt bra! :)
Det är Rememberance day här idag (man ska komma ihåg alla som dött i kriget, så det är en röd dag idag) därför har det varit dött på jobbet!

Imorrn är jag ledig igen, woho! Ska baaara ta't lugnt och chilla då! :)



Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Nu är det fart på bloggen vill jag lova :)

2009-11-12 @ 09:15:44
Postat av: Inger ch

äntligen.. vi har saknat dina bloggar, o bilder. kraaaam.

2009-11-12 @ 10:54:07

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0