Jobb jobb

Idag har jag jobbat, på min lediga dag! Men Tegan (the boss) ville vara ledig, så då lär man väl hoppa in :P Är ledig fredag nästa gång. Vill tatuera mig då! Leonies pojkväns brorsa är tatuerare så jag kunde få det lite billigare av honom!.. och alla kompisarna vill hänga på när jag gör den. Meen, vi får se hur det blir.. money money money :P

Har sjukt ont i huvet idag, har haft det i 2 dar nu. Hopppas jag inte blir sjuk :S Det kanske är vädret, man blir ju så jäkla less på att det regnar och är grått HELA tiden.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh jag vill ox tatuera mig och jag önskar jag var där när du gjorde din:) Jag har tyvärr heller inga pengar:( Vad roligt att Leoni skaffat pojkvän, eller har hon haft det hela tiden? Någon man känner? :D Saknar er massor. Bara ca 4 veckor kvar nu ju! Längtar!!!! :) Puss

2009-11-24 @ 09:22:23
Postat av: Anne-Lie

Vi får hoppas att du inte blir sjuk. Man blir tung i huvudet när det är gråväder, hoppas ni får se solen snart. Kram /mamma.

2009-11-24 @ 22:03:07
Postat av: Becccan

Lina: Hon dejtar en kille som heter Mike. Eller, du har träffat honom! Omars kompis, som var här när vi körde den där leken marry, kill.. :P Ja snart ses vi igen stumpan :D Puss!

2009-11-26 @ 04:45:23
URL: http://becccan.blogg.se/canada

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0