Karaoketisdag

2012 var ganska bra. Kanske inte lika bra som jag trodde den skulle vara.. typisk amerikansk katastrof-film :P Men den var spännande. Mysans kompis John Cusack hade ju huvudrollen.. hon har ju sålt frozen yogurt till honom några gånger :P

Imorrn blir det bio igen! Då ska jag, My, Leonie & Alana se New moon! :) Det ska bli riktigt kul. Vi ska se den kl 22.00.. men ska börja köa kl 20.00, även fast vi redan har biljetter! För här får man inte specifika platser, utran man får sitta var man vill. Så när dom öppnar dörrarna blir det alltid kaos när folk ska rusa in och försöka få bra platser!

I tisdags var det dags för karaoke som vanligt :) Jag, Mysan & Michaela gick dit. Jag, Michaela och en kille som heter JC sjöng :P Inte så vackert dock, haha. Han är också en av stammisarna som är där varje tisdag. Man har lärt känna alla stammisarna rätt bra nu, vi är ett rätt stort gäng som alltid är där :P





Kommentarer
Postat av: mysans mor!

har lyssnat på "Mysans" blogg hur ni sjöng och det lät!!!!!!!/Mysan mor inger

2009-11-20 @ 19:57:24
Postat av: Anne-Lie

Synd att ni tjejer inte hördes så bra, den där JC överröstade er rejält!!! Kram från mammsen.

2009-11-21 @ 16:14:48
Postat av: Anne-Lie

Jag tror jag tappar hakan, har du TURKOSA kläder på dig Rebecca? Jag vet ju hur du brukar tycka om den färgen:) Vilket långt hår du har fått, likaså Mysan fast det är nyklippt. Ni är så fina tjejer. /Mamma

2009-11-21 @ 16:25:10
Postat av: Becccan

haha ja tro det eller ej, jag har turkosa på mig! :P det är Mys tröja. Men det är ett fint fjärlis-mönster på sidan på den :P

2009-11-22 @ 04:30:33
URL: http://becccan.blogg.se/canada
Postat av: mysans mor!

jasså Becca turkos är inte din färg,

men jag tycker du passar jättebra i den ,till ditt mörka hår,som en god karamell/kram från mysans mor

2009-11-22 @ 11:51:38
Postat av: Anne-Lie

Ja du passar verkligen i den färgen. /mamma

2009-11-22 @ 12:32:05

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0