Leedig

Idag har jag haft min första lediga dag på över en vecka, sköönt. Sov till två :P Men det behövdes!
Igår träffade jag & Mysan upp Christine och gick till Parrots och satt och snackade hela kvällen :) Var jättelängesen vi träffades, så det var kul att få en liten update. Hon blev helt bestört när vi berättade att vi snart ska åka hem.. hon trodde vi skulle stanna till februari. Men hon vill komma till Sverige och hälsa på oss :)

Ikväll blir det en lugn kväll, kanske ska fika med Leonie. Ska upp och jobba kl 7 imorrnbitti. Men imorrn ska vi ut med tjejerna. Mysan håller på och laddar ner Flickan som lekte med elden, ska nog se den ikväll! :)


Fruktansvärd bild, haha. Ingen är beredd :P
Emma (svensk tjej som Michaela träffat!) jag & JC.


Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Alla tittar åt olika håll :)

2009-11-28 @ 20:51:36
URL: http://bildbo.blogspot.com/

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0