Im the boss

Nu är våran Jugo Juice butik öppen och har varit öppen i 3 dagar :) Första dagen gick bra, men fan vad vi stressade för att få allt klart i tid. Vi kunde inte öppna förens runt 16.00 på eftermiddagen. Innan dess var det mackor/flatbreads/wraps som skulle göras och allt skulle på plats. Jag stod i vårat preping-room och gjorde flat breads, då kom en av cheferna för Jugo Juice's head office in (teamet från head office var där hela dagen under våran öppning) och då sa hon "thats the best looking flat breads I have ever seen in my life!" så sprang hon och hämtade Darcy, ägaren, så han fick se :P Jag är en jävel på att göra mackor jag serni ^^

Strax efter fyra fick vi våran första kund, och Darcy frågade vem som ville göra den allra första smoothien. Jag roffade åt mig en blender och körde igång :P Så jag tog emot den allra första kunden, sen fick jag high five av alla cheferna, haha.

Sedan i torsdags har jag jobbat sjukt mycket varje dag, alldeles för många timmar.. jobbat över varje dag. Så nu har min förkylning kommit tillbaka, rejält! Mår inte alls bra :S Men nu är jag ledig i 2 dagar, ska passa på att vila upp mig!

Idag innan jag skulle gå hem så ville Wendy prata med mig (en av mina managers). Hon sa att hon och Tegan (min andra manager :P) hade pratat, och dom hade kommit fram till att dom skulle vilja ha med mig i deras team (!!). Dom vill alltså att jag ska bli manager tillsammans med dom, för dom behöver en till. Så dom frågade mig om jag skulle vilja det. Självklart sa jag ja! :) Så nu ska jag tränas för att bli manager! Soon I will be the boss, hihi!


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

STORT GRATTIS, vad roligt!! Bra jobbat gumman, du är så duktig. Se till att vila ordentligt dom två dagarna du är ledig nu, så du blir frisk. Krya på dig. Puss o Kram från oss här hemma.

2009-10-05 @ 12:12:45
Postat av: mysans mamma!

va kul!!!lycka till med jobbet!/mysans mor

2009-10-06 @ 10:53:53
Postat av: Kusin Susanne

GRATTIS va kul!!

2009-10-06 @ 20:33:04
URL: http://bernermorsan.blogspot.com/
Postat av: Lina

Men gud vad roligt stump! Vad stolt jag blir:) Puss

2009-10-07 @ 17:41:09

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0