4 timmars fika

Igår var vi svenska brudar och fikade. Jag, Mysan & Madde. Vi gick till Blenz på Granville. Och sen satt vi där.. och pratade och pratade.. i 4 timmar! Haha. Sällan det alltid blir så för oss ;P Tiden bara flyger iväg! Madde sa det sen "hur kan vi alltid ha så mycket att prata om?!".

Jag fick ett sms senare på kvällen från N som frågade vad jag gjort under kvällen, då sa jag att jag hade fikat med mina kompisar i 4 timmar. "4 timmar?! Varför det? Bara suttit och pratat eller vadå??" Haha, för killar är det helt ofattbart hur man kan sitta och snacka så länge :P

Ikväll ska vi brudar iväg på 2 Parrots på karaoke kväll :D Ska bli kul, det var längesen nu! (Lina och Ross kommer vara saknade!!). Men först kl 19.00 är jag utbjuden på middag :P Hihi. Killarna i det här landet är väluppfostrade som alltid bjuder ut på middag! :P
Lär er från det pöjkar där hemma!


Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0