Torsdag

Hej hej där hemma. Hoppas allt är bra med er. Här är allt finfint. Jag sitter här och funderar på om jag ska jobba idag eller inte. För man vet ju aldrig med mitt jobb. Ska jobba 18-23. Men vädret är lite sisådär. Så får väl se om dom ringer eller inte.

Igår var jag och fikade med Leonie. Det börjar bli en veckotradition det :P Träffas alltid upp en gång i veckan och går till Blenz och snackar i några timmar :) Hon är en himla go tjej som är lätt att prata med!

Madde och Leonie var här i lördags och förfestade med oss. Vi tjejer satt här och pratade och skrattade halva kvällen, sen gick vi ut, till Stonetemple som vanligt. Men vi slipper ju köa och betala för nånting där inne :P

I söndags var jag på bio. Men en kille som frågade ut mig på Kits medans jag jobbade. Haha. Varför inte, tänkte jag. Men njääe, han var inte min typ.. inte på en fläck :P

Imorrn är det freeedag..vilket betyder helg..vilket betyder att jag är leeedig. Är ledig helger nu mera. Skönt! Inom en snar framtid kommer Jugo Juice jobbet att börja också :) Ser fram mot det! Pusshej ♥





Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ha så kul i helgen med de manliga fotomodellerna och skådisarna. Bor man som ni i "jetsetområdet" så lär man väl umgås med "jetsetfolket" också :)Kram/mamma

2009-09-04 @ 10:40:18
Postat av: mysans mor!

vilket "hårsvall"ni fått båda två!!

skönt till vintern.....det värmer/mysans mor

2009-09-04 @ 11:15:34
Postat av: Lina Karin

ja :) härligt :)

2009-09-06 @ 22:28:52
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0