2 zombies

Här sitter jag, klädd som zombie från topp till tå, och redo att partaja :P Vi ska på costume party idag.. alla måste klä ut sig till zombies :P Kommer nog bli skitkul. Vi ser rätt läskiga ut, haha. Det värsta är att vi ska ända bort till Commercial Drive.. vägrar åka skytrain, det blir nog taxi ^^

Imorrn fyller jag åååår :D Jag ska jobba först på dagen (alla på Kits har hotat med att sjunga för mig, haha), sen ska vi några st ut och käka, sen blir det väl att vi går ut :)

Igår när vi var ute på Robson en sväng så gick vi in på Lush, och där inne jobbade det en svensk tjej. Vi pratade med henne rätt länge, sen fick vi hennes mejl, så vi ska ses imorrnkväll :) Hon hade en till svensk kompis här. Alltid kul att träffa fler svenska kompisar!

Nu ska vi försöka få tag i en taxi.. om vi vågar gå ut på gatan så här.. haha!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

GRATTIS på 22-årsdagen! HURRA HURRA!

Ha en trevlig födelsedag.Hoppas ni inte skrämmer ihjäl någon nu när ni när zombies. Puss o kram från päronen.

2009-08-15 @ 19:12:34
Postat av: Kusin Maria

Grattiskramar på din födelsedag:-)

2009-08-15 @ 20:16:59

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0