Monday again

I lördags kom Madeleine hit. Vi satt här hemma och pratade en massa och lyssnade på musik. Sen ringde Christine och frågade om vi ville komma över, så vi traskade dit - hon bor typ över gatan bara. Hon hade lite folk där så vi satt där och snackade ett tag. Sen drog vi svenskar till Stonetemple, vi hade ett gäng VIP-biljetter dit, vi känner dom som äger stället. Så vi stod mest i baren hela kvällen (bakom baren med bartendrarna) och dansade och fick gratis drinkar. Fick väl en 10 gratis drinkar eller nåt, haha. Det var en riktigt rolig kväll! Gratis är gott :P

Idag har jag jobbat på Kits. Det är jättefint väder, men det var typ inte en jäkel där. Jag stod ute och jobbade, i "satellite booth" som det heter, där säljer vi bara läsk & glass typ.. jag hade 2 kunder på hela dan, haha. Sen fick jag skjuts hem av en jobbarkompis. Vi kom på att vi bodde grannar! :P

Ikväll funderar jag på att gå till gymmet. Det var 100 år sen jag var där. Har blivit riktigt slö :P Jag var rätt duktig där ett tag.. men sen hände nåt.

Imorrn ska jag på min job-training i Richmond.. gaah.. jag tror nästan att jag måste ta en taxi från skytrain till själva byggnaden. Jag kommer aldrig att hitta, i know it :P




Madeleine, Mysan & Devin (bartender)

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0