Sista Parrotskvällen

I tisdags var det sista gången på 2 Parrots. Dom hade julfest med gratis mat till alla, utlottningar, billiga drinkar mm. Vi gick dit med Dave & Kenny. Hade skitkul. Sa hejdå till Racquel också, hon som äger Parrots. Hon tyckte det var jättetråkigt att vi ska åka hem, och att hon kommer sakna oss massor. Vi har ju varit där hur mycket som helst under det här året, kommer sakna det stället!


Dave & jag

Jag & Kenny


Racquel, hon som äger Parrots, & jag

Jag & en tjej som jobbar på Choices, haha! Vi mötte henne därinne.


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Nu går väl 2 Parrots i konkurs när "stammisarna" åker hem. Jag förstår att det är sorgligt med alla avsked för er, ni har ju lärt känna så mycket människor under den här tiden. Ni har fått uppleva så otroligt mycket. Det är två självständiga tjejer med mycket skinn på näsan som återvänder hem./Mamma

2009-12-19 @ 12:02:20

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0