Träning & intervju

I fredags var det riktigt fint väder här, jättevarmt ute! Lina jagade upp mig runt 9.30 så gick vi ut och tränade. Vi körde lite intervaller, gick/sprang, runt Seawall i 45 min. Efter det kände jag mig duktig :P Så himla fint att jogga runt där också, man springer runt vattnet och har världens utsikt över stan & bergen och det är fullt med segelbåtar överallt.

Efter träningen la vi oss i en park nere vid vattnet och solade några timmar. Jag blev röd som en gris :P Men det har lagt sig nu som tur är ^^

I lördags var det jobb på Kits. Helt galet mycket folk, för det var så varmt ute. Den stressigaste dagen hittills på säsongen! Vi sålde mer den dagen än nånsin förr. Sålde för typ 60.000 kr! Var helt slut när jag kom hem :P Jag stod i kassan hela dagen, man blir helt snurrig när man stått och tagit kund efter kund i 8 timmar!

Igår såg jag av en slump när vi var ute och kollade i affärer att dom sökte personal till Urban Outfitters. Så jag tog en application form och fyllde i den hemma och lämnade in den idag. Då sa tjejen jag pratade med att hon tyckte jag skulle komma på en intervju imorrn. Så imorrn kl 15.00 ska jag dit :) Man vet ju aldrig, det kan gå vägen :P

Kommentarer
Postat av: morbror Stig

Jobba inte ihjäl dig men jag håller tummarna för att den senaste jobb-intervjun går bra!

2009-07-14 @ 11:32:42
Postat av: Anne-Lie

Hoppas du får jobbet, jag håller tummarna! Kram/mamma

2009-07-15 @ 11:27:35

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0