Afte :S

Mina afteblåsor håller på att ta livet av mig just nu. Det är helt sjukt, jag har aldrig i hela mitt liv haft så många på en gång förr :S Jag har 9 st bara i underläppen. Sen har jag typ 20 i kinderna.. en i gommen.. en i halsen.. och 4 på tungan. Så tungan har svällt upp till typ dubbel storlek, och gör det nästan omöjligt för mig att prata/äta, för det gör nåt så sjukt ont. Det är en sån jävlig smärta att det går inte ens att beskriva. Gaaaaah snälla kan jag få slippa dessa blåsor nån gång! Jag blir helt tårögd varje gång jag äter nåt för att det gör så ont. Och man hör knappt vad jag säger för jag sluddrar så hemskt. Ta fram ett botemedel snart för fasen, jag orkar inte med dom mer!!!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Gå till ett apotek och försök få nåt medel, du måste ha hjälp mot dom där hemska blåsorna./Mamma

2009-06-29 @ 11:12:17
Postat av: Kusin Maria

Men stackars..Emma brukar få munnen full av blåsor också & hon lider hemskt av det med:-( Du måste få nåt som lindrar. Kram & krya på dig.

2009-06-29 @ 11:48:29
Postat av: Kusin...igen;-)

Har läst om nåt medel som säljs på tandkliniker som heter "Oralmedic" vet ej om du provat det eller om det finns att få tag på där, men det ska tydl lindra genast.

2009-06-29 @ 11:51:06
Postat av: Kusin...igen

Skrev nyss men det blev tydl inget;-) Det ska finnas ett preparat som heter "Oralmedic" som går att köpa hos tandkliniker, vet ej om det finns där men det ska tydl vara ett bra preparat som lindrar direkt. Lycka till.

2009-06-29 @ 13:15:53

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0