Fredag

Igår var vi ut en sväng och sökte jobb. Jag fick komma på en intervju på Cactus Club på eftermiddagen. Dom tyckte mitt CV lät bra, och att det var bra att jag kan jobba mycket och att jag bor så nära. Så dom skulle höra av sig igen, dom skulle be deras manager ringa mig nån dag. Så jag hoppas verkligen dom kommer göra det! Ska fortsätta jobbsökandet på måndag. Tänkte försöka ta en heldag då. Gå runt på så många ställen som möjligt. Det börjar bli lite bråttom att hitta jobb nu.. pengarna sinar verkligen.

Idag har vi bara haft en filmkväll här hemma. Vi gjorde köttbullar och spaghetti först (så att brandvarnaren gick igång haha) sen kollade vi på tv och käkade lite godis. Mysan fick nåt ryck och har städat här också på kvällskvisten :P

Nu är det dags att sova. Får se vad som händer imorrn. Det är hockey på kvällen, så formodligen ska vi kolla på det iaf! Ha det bra allihopa, sakar er där hemma!! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hoppas du får jobbet som hostess på Cactus club!

Det skulle du passa bra som, trevlig och gullig som du är. Kramar från oss här hemma.

2009-03-07 @ 11:07:36
Postat av: Bo Hedström

Jag håller tummarna som f-n.

2009-03-07 @ 11:33:08
URL: http://bildbo.blogspot.com/
Postat av: Maria

Håller tummarna här hemma me. Lycka till:-)

2009-03-08 @ 10:50:00

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0