Pizzakväll


Ikväll har vi haft lite mys här. Vi gick och köpte pizza nere på hörnet, sen käkade vi & kollade på tv :) Efter det käkade vi godis och kollade mer på tv, haha :P Imorrn blir det allvarligt gymmet! Har ingen ursäkt att inte gå dit, eftersom det tar ca 2 sekunder att komma dit :P


Nyss har jag organiserat lite i min garderob.. fick nåt ryck så här på kvällen. Försökte få lite ordning där inne. För allting låg typ slängt huller om buller. Vi har så himla lite galgar, så alla kläder ligger typ på hyllor. Måste ta och köpa lite mer galgar snart så man kan hänga upp.

GoNatt :)


Kommentarer
Postat av: Amalia

Ser att packpåsarna fortfarande är användbara ;) Jag har dom jämt om jag ska åka iväg nån stans, på minsta weekend och när hela bohaget ska flyttas ! Vilken julklapp va !?! Måste vara en av de bättre, hehe ;)

2009-03-13 @ 08:09:27

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0