Trökväder

Idag snöar det här :S Riktigt skitväder. Snöblandat regn typ. Tror jag håller mig inne idag!

I fredags var vi ut några stycken och kollade på hockeyn på en bar. Vi var till typ 3 barer under kvällen, träffade massa folk och hade kul. Jag träffade en tjej som var från Sverige :) Första svensken vi träffat här. Hon var lika gammal som oss, hon hade precis kommit hit och skulle bo här i 3 månader. Jag fick hennes nummer så vi ska ses nån dag.

Igår blev det en lugn dag/kväll. Vi satt mest vid datan och tvn hela kvällen. Det regnade hela dagen igår.

Idag har vi inga direkta planer heller.. bara lite småsaker som måste göras. Och jag ska över till grannarna en sväng. Hoppas allt är bra med er där hemma :)

Kommentarer
Postat av: or Stig

Precis som jag trodde.Ligger Whistler Mountain långt från där du bor?

2009-03-15 @ 22:07:04
Postat av: Becccan

Ja det är en bit utanför stan! Tror det tar ca en timme att åka dit.

2009-03-16 @ 01:15:32
Postat av: Anne-Lie

Jättekul att ni träffat en svensk tjejkompis!Det kan ju vara roligt att umgås med tjejer eftersom ni nästan bara har killkompisar, det blir väl lite "grabbigt" i längden med hockey, öl och pubar?

Kram/mamma

2009-03-16 @ 12:46:07
Postat av: morbror Stig

Håller tummarna för att ni får jobb idag!

2009-03-16 @ 15:41:32

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0